KROTKI PRZEWODNIK PO INSTABOOK

19:32





O swoim zamiłowaniu do kreatywnych projektów na pewno nie muszę przypominać. Jest to kwestia dość oczywista, w końcu ten blog powstał właśnie w oparciu o tęsknotę za angażem w inspirujące przedsięwzięcia. Jednakże sama fotografia nigdy nie była moją pasją, a apart wydawał się groźnym narzędziem nieskorym do współpraca. Trzeba jednak pamiętać, że blog jest tego rodzaju hobby, które zmusza do wychodzenia po za swoją strefę komfortu i rad nie rad musiałam nieco podszkolić się w profesji fotografa. Początkowo każda próba kończyła się wielką frustracją jednak z czasem apart i program do obróbki zdjęć stały się nieco bardziej przyjazne. Dziś mogę przyznać, że fotografia to bardzo miłe zagadnienie, do tytułu mistrza jest mi zdecydowanie daleko, ale też nie taki jest mój cel. Po prostu mam ochote uwieczniać to co piękne i inspirując bez zgłębiania wiedzy na temat szerokości obiektywu. I właśnie za to uwielbiam Instagram - łączy ludzi o różnym stopniu zaawansowania fotograficznego, którzy wymieniają się ładnymi obrazami tego świata. Dlatego kiedy odezwała się do mnie Paulina z Instabook wiedziałam, że ten projekt wart jest nagłośnienia. Więcej o kreatywnym albumie usłyszycie w moim pierwszym tego rodzaju filmie - w którym po prostu siedzę i mowię do kamery (niestety dźwięk okazał się nieco rozstrojony, w przyszłości będę tego bardzo pilnować). Mam nadziję, że ten typu twórczości publikowanej od czasu do czasu na blogu przypadnie Wam do gustu. A teraz zapraszam na krótką projekcje.



Fotografia we wpisie: kolekcja własna


You Might Also Like

8 komentarze

  1. Dokładnie za to samo uwielbiam Instagram. A te filmy to bardzo fajny dodatek do bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak chałabym je potraktować, jako luźny dodatek dlatego bardzo się cieszę, że pomysł się podoba :))

      Usuń
  2. Podziwiam film, podziwiam album, dobry pomysł na prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam naprawdę osoby, które decydują się publikować na Youtube. Ja chyba nie miałabym odwagi. Tak mi się wydaje, choć może jakbym się wkręciła, kto wie...
    A sam pomysł bardzo mi się podoba. Super!
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na "wyrobienie" ładnych zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na prezent dla kogoś, ja niestety nie przepadam za albumami, robieniem zdjęć itede, a instagram mam, żeby śledzić swoich idoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszystkim - brawo za Twój film na YT - wyszłaś bardzo naturalnie oraz mówiłaś naprawdę przekonująco o tym produkcie, wydaje mi się, że na pewno zachęciłaś do jego kupna trochę osób :) A Instabook sam w sobie wygląda naprawdę na dobry pomysł, chociażby, żeby w nieco mniej tradycyjny sposób wywołać zdjęcia, które są dla nas ważne, poza tym taka książka to dobry pomysł na prezent ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie fotoksiążki, mam nadzieję, że kiedyś będę mogła zrobić własną i się nią cieszyć, bo to świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Twoja wypowiedź to bardzo istotna część tej strony, śmiało dodaj coś od siebie :))

Subscribe